ÕPILAST EI MÄRGITA PUUDUJAKS!
Elisa Kuutok (3.c) koduõpe 1. septembrist 2024. a kuni 31. augustini 2025. a.
Õppenõukogu 30. augusti 2024. a otsus nr 3-7/38
Isabel Kuutok (5.a) koduõpe 1. septembrist 2024. a kuni 31. augustini 2025. a.
Õppenõukogu 30. augusti 2024. a otsus nr 3-7/40
13. septembril (R) 5.c õppekäigul Ajaloomuuseumis Suurgildi hoones (Pikk 17, Tallinn). Osaletakse muuseumitunnis “Mis on ajalugu?”.
Erinevate tegevuste kaudu õpivad lapsed mõistma ajaloo eripära ja muuseumi rolli mäluasutusena.
Kuidas sünnib ajalugu ja mida jutustavad esemed meie ümber. Tutvutakse mitmesuguste ajalooallikatega,
muuseumipedagoogi abiga uuritakse vanu esemeid ja nende säilitamist kogudes.
Lapsed saavad võimaluse ise asuda muuseumitöötaja rolli, tõmmata kätte valged kindad ja uurida vanu esemeid ja fotosid.
Programmi lõpetab põnev otsimismäng muuseumi ekspositsioonis.
Koolist lahkutakse 8.35. Liigutakse rongiga. Muuseumitund algab 10.00. Tagasi koolis u kell 13.00.
Saatjateks Aivi Pärisalu ja Õnneli Valter.
17. septembril (T) 6.b Ubari Loodushariduskeskuses osalemas KIKI programmis “Praktiline orienteerumine kaardi ja kompassiga 2. kooliaste”.
Koolist lahkutakse kell 8.30. Kooli tagasi jõutakse umbes kell 14.00. Sihtpunkti ja tagasisõit tellitud bussiga.
Saatjaks Karin Põdra.
18. septembril (K) Harjumaa 2024. a koolidevahelised meistrivõistlused staadioniteatejooksudes Kuusalu Keskkooli staadionil (Ed. Ahrensi 14, Kuusalu, Harju maakond).
Võistkonda kuulub __ õpilast, vanuseklassid kuni 5. klass poisid ja tüdrukud, 6.-7. klass poisid ja tüdrukud ning 8.-9. klass poisid ja tüdrukud.
Laagri Kooli võistkonda kuuluvad:
21. septembril 2024. a korraldab TÜ teaduskool ja keemiaolümpiaadi žürii TÜ Moodle`s (https://testid.ut.ee/)
lahtise keemiaülesannete lahendamise võistluse,
kuhu on osalema oodatud kõik keemiahuvilised koolinoored (osavõtjate arv ei ole piiratud).
Osalemiseks registreeruda 13. septembriks kell 14:00 SIIN:
https://survey.ut.ee/index.php/583622?newtest=Y&lang=et
Peale registreerimise lõppu osalejaid enam ei lisata.
Keemiaülesannete lahendamise lahtine võistlus on avatud kõikidele õpilastele olenemata vanusest – noorem rühm (kuni 10. klass).
Nelja tunni jooksul lahendatakse üheksa ülesannet, mis tasemelt vastavad keemiaolümpiaadi ülesannetele.
Erinevalt keemiaolümpiaadist ei anta ette temaatikat. Lahtise võistluse tulemusi arvestatakse keemiaolümpiaadi lõppvooru kutsumisel.
10. septembril (T) kell 15.00-16.00 Maris Uppin õpetajakoolituse praktikatega seonduval infokoosolekul (Zoomis).
16. septembril kell 14.00 Rita Kardaš Koolibri kirjastuse teabepäeval (Lembitu 12, Tallinn).
12.-13. september (N-R) Kaur Alle õppepuhkusel
12.-13. september (N-R) Kairi Erik õppepuhkusel
12.-13. september (N-R) Birgit Erlemann EPTÜ sügiskoolis Nelijärvel
16. septembril kell 14.00 Rita Kardaš Koolibri kirjastuse teabepäeval (Lembitu 12, Tallinn).
19.-20. september (N-R) Mariliis Lilienberg Tallinna Ülikooli koolitusel „Õpetaja abi meeskonna liikmena õppe- ja kasvatustöös“
16.-19. september (E-N) Tõnu Poogen ära (lubatud puudumine)
16.-20. september (E-R) Tiina Veider puhkusel
20.-29. september (R-P) Kaja Kadarik puhkusel
15. oktoobril (T) 9.b, 9.c, 9.d vaatamas VAT teatris (Sakala 3, Tallinn) etendust “Raev”.
Etendus „Raev“ on õpetaja ja õpilase lugu.
Kool ja kodu, kui tüütu on see… välja arvatud, kui mõlemal frondil käib pidev lahingtegevus.
Õpetaja Juuli ja õpilane Kris unistavad hõlpsast kulgemisest – Kris tahab kooli ära lõpetada, Juuli tahab enda tööst jälle rõõmu tunda.
Ootamatu raevuhoog aga kustutab viimsegi lootuse lihtsatest lahendustest.
Koolist lahkutakse kell 12.35. Tagasi koolis ollakse umbes kell 16.30.
Sihtpunkti ja tagasisõit ühistranspordiga.
Saatjateks Margarita Ümarik, Mari Tarning, Riin Buddell.
24. septembril (T) Triin Aarna ja Toomas Artma Eesti Personalijuhtimise Ühingu koolitusel “Koolitus- ja arendusprotsessi juhtimine organisatsioonis” (Paldiski mnt 29, Tallinnas).
26.-27. september (N-R) Kaur Alle õppepuhkusel
26.-27. september (N-R) Kairi Erik õppepuhkusel
10.-11. oktoober (N-R) Kaur Alle õppepuhkusel
10.-11. oktoober (N-R) Kairi Erik õppepuhkusel
10.-11. oktoober (N-R) Mariliis Lilienberg Tallinna Ülikooli koolitusel „Õpetaja abi meeskonna liikmena õppe- ja kasvatustöös“
17.-18. oktoober (N-R) Kairi Erik õppepuhkusel
21.-25. oktoober (E-R) Erko-Hendrik Mõttus õppepuhkusel
21.-25. oktoober (E-R) Markus Pärna õppepuhkusel
24.-25. oktoober (N-R) Kaur Alle õppepuhkusel
31. oktoobril ja 1. novembril (N, R) Mariliis Lilienberg Tallinna Ülikooli koolitusel „Õpetaja abi meeskonna liikmena õppe- ja kasvatustöös“
7.-8. november (N-R) Kaur Alle õppepuhkusel
7.-8. november (N-R) Kairi Erik õppepuhkusel
21.-22. november (N-R) Kaur Alle õppepuhkusel
21.-22. november (N-R) Kairi Erik õppepuhkusel
5.-6. detsember (N-R) Kairi Erik õppepuhkusel
12.- 13. detsember (N-R) Kaur Alle õppepuhkusel
12.- 13. detsember (N-R) Kairi Erik õppepuhkusel
9.-10. jaanuar (N-R) Kaur Alle õppepuhkusel
9.-10. jaanuar (N-R) Kairi Erik õppepuhkusel
16.-17. jaanuar (N-R) Kairi Erik õppepuhkusel
9. septembril (E) – 1. tund peamajas konverents, 2. tund Möldre aula – loovtööde tutvustus õpilastele
16. septembril (E) loovtöö teema ja juhendaja valimine ning kinnitamine. Tera
Esimene loovtöö aruande sissekanne (Lisada aruandesse teema, juhendaja nimi ning tegevuste loetelu ja esialgne ajakava).
17. septembril (T) – 6. november (K) loovtöö tööprotsess. Õpilane suhtleb juhendajaga, teeb oma loovtööd ja täidab jooksvalt aruannet.
7. novembril (N) – loovtöö valmis. Aruande täiendamine ning esitamine juhendajale juhendaja arvamuse lisamiseks.
12. novembril (T):
Loovtöö esitlus on valmis kaitsmiseks ja saadetud Terasse;
Loovtöö tegija esitab klassijuhatajale paberil loovtöö aruande, kus on kirjas kuupäevad, kokkuvõte ja lõplik hinnang koos juhendaja hinnangu ja allkirjaga. (Aruande põhi asub Teras);
Loovtöö aruandes tuleb:
Põhjendada, miks valisid oma loovtööks just selle teema?
Kas ja mida uut avastasid töö käigus enda ja oma töö kohta?
Kuidas õnnestus töö planeerimine ja tähtaegadest kinnipidamine?
Millised probleemid/takistused ilmnesid loovtöö tegevuses?
Mida oleksid võinud/tahtnud teha loovtöös teisiti?
Kas rakendasid oma teadmisi oskusi piisavalt?
Millise lisaväärtuse andis ainetevaheline lõiming?
Loovtöö tegija annab oma tööle kokkuvõtlik hinnangu.
27. novemberil (K) toimub loovtöö kaitsmine.
12. märtsil 2025 (K) toimub loovtöö järelkaitsmine.